kom ihåg mig då...

Jag har inte skrivit här på länge, december. Vad har hänt sen dess? jag bor i sverige igen, jag har gått ner i vikt, under 60, vet inte precis hur mycket jag väger, för jag har ingen tillgång till en våg nu under sommaren. Men det känns som att jag har gått upp i vikt igen, vägde runt 58 för några veckor sen men nu är det nog mer.

Jag är verkligen taggad på att bli smal, det känns som att min kropp är det också, den säger ifrån när jag äter mat och socker, jag mår illa när jag äter det men ändå så fortsätter jag. Konstigt det där, från och med nu ska jag börja lyssna bättre på min kropp.

Jag har en sån tomhetskänsla i kroppen, rastlöshet, ingenting spelar någon roll men ändå måste jag göra saker hela tiden, svårt att sätta ord på det klockan 3 mitt i natten. Jag längtar lite tills skolan börjar, vi ska flytta till ett nytt ställe och jag ska börja ny skola. Jag har så mycket att berätta men jag orkar inte berätta allting i natt. Men i nya lägenheten ska jag rensa ut allt det gamla, allting ska vara perfekt, samma i den nya skolan, ingen ska längre få se den tjejen som har sämst betyg i klassen och som inte bryr sig, jag ska ha mvg i allt och jag ska vara bäst. Bäst i allt.

Jag har inte heller några vänner kvar på det stället jag bor, jag har ytliga vänner men ingen som jag egentligen bryr mig om, jag har verkligen växt upp under mitt år, och det känns som att dem har blivit mer omogna, men jag vet inte. Jag orkar verkligen inte. Jag har blivit så förändrad, jag hatar det på samma gång som jag älskar det. alla mina vänner säger att jag har förändrats, men ingen kan säga hur, det ända jag vet är att det är negativt. Men det här blir bara massa gnäll, så jag ska bara sluta skriva nu, kommer tillbaka i morgon när jag har något vettigt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0