Skitdag

23.45

Dagen har somsagt varit helt åt helvette. Åt dock ingenting mer efter hetsen som var runt 4a.
Jag har blivit sockerberoende sen jag flyttade till staterna. När jag tänker efter så har jag ätit något sött varje dag sen jag vet inte när... Det ska bli ett slut med det. I morgon ska vara en dag utan socker, och då menar jag onyttigt. får äta i morgon för att klara mig undan sockret. Men bara äta riktigt nyttiga saker.

Nu ska jag plugga och sen sova.

tack för alla fina kommentarer, ni gör min dag... Ska ta och svara på dem i morgon <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du berättade om din nya blogg!

2010-12-14 @ 13:03:19
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0