Låt livet komma nära, se mig för här är jag...

4 nya "snärt blåmärken" på min arm, det känns skönt, jag skärde inte. när jag är snygg och smal vill jag inte ha en massa ärr, det är bättre med blåmärken, det försvinner. Snärtade en precis över min tatuering, jag kan nästan se något vackert, lite som konst. Märkerna påminner mig om blomblad, jag gillar blommor, dem är vackra.

Men jag tycker inte jag förtjänar något vacket på min arm,  något vacket som är meningen att straffa. Dämpa. Jag vet inte riktigt vad jag pratar om. Känner mig hög på något sätt, vet inte varför, för jag har inte tagit något. Men inte skönt, utan jag känner mig helt frånvarande, som att jag inte finns här.

Jag måste plugga. Ville bara säga att jag lever.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Naw, tack<3

2010-12-13 @ 10:23:44
URL: http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se/
Postat av: Anonym

dont hurt urself =(



gullig blogg du har oxo föressten. stay strong :)

2010-12-13 @ 13:31:18
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0