Står inte ut med mig själv längre.

midja 70
höft 92
rumpa 100
lår 64
mitten lår 53
smalben 36
arm 28
underarm 24
handled 16
hals 32
bröst 92

Vikt 63.9  

Jag har inte vägt mig eller mätt mig på flera månader, jag har levt i någon slags bubbla och trott men nej jag har inte gått upp i vikt, inte alls. För några veckor sen hittade jag en sån här gammal våg. vägde mig och den visade 145 Pounds. har levt i en dimma dem senaste veckorna men har iaf lyckats gå ner till 141 pounds vilket motsvarar 63.9 kg. Jag förstår inte hur fan jag har hamnat här...

Nu är det nernerner som gäller, jag är trött på att inte kunna jeans för att jag ser för tjock ut, jag vill kunna klä mig hur jag vill och ändå se så jävla perfekt ut. Nu jävlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0