Tryck på pause.

Tiden går så fort, ibland önskar jag att jag bara kunde få trycka på stop, idag känner jag mer att trycka på pause. För bara ett litet tag så jag kan få en aning om vad som händer, för jag har ingen aning, och det är så mycket jag behöver göra, men ändå så sitter jag här och bloggar. Jag borde gå och göra mig klar för skolan för klockan är 7, vilket betyder att vi lämnar huset om 40 minuter. Och nej jag har inte ätit min gröt, och jag kommer nog inte göra det heller. För mycket mat. Men kanske, jag får se.

Men nu så behöver jag gå till skolan.


Kommentarer
Postat av: Skywalker.

jag älskar din design.

2010-12-25 @ 20:42:41
URL: http://fuckyeahskinnybitch.blogg.se/
Postat av: RASPBERRY

Hej! :) Ville bara kika in och säga att jag är tillbaks och bloggar flera gånger i veckan igen!



/Du lämnade en kommentar hos mig i Dec -10 och jag känner inte riktigt att det är någon idé att jag svarar på den nu haha.



Kram ♥!

2011-06-05 @ 21:27:47
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0